mardi 2 septembre 2014

First day of school















(oui j'ai des shorts en dessous)
(yes, I have shorts underneath my skirt)


C'est la rentrée... Je rentre en terminale (bac, concours, dossiers...) donc bon, encore moins de motivation quoi. Du coup, j'ai pensé à vous poster une tenue du jour "spéciale rentrée", histoire de marquer le coup: une petite jupe decontractée, un tee-shirt basic, un blazer oversized et des petits souliers.
Je profite des petits plaisirs avant de retourner sur les bancs de l'école: snacker à toute heure de la journée, regarder Orange is the new black et les vidéos de Pewdiepie.

School is starting tomorrow.. I'm going in 12th grade and in France, we have these huge exams that pretty much determinates the rest of your studies (hope that makes any sense haha). Anyway, I thought I would share with you my outfit: a casual skirt, a basic shirt, an oversized blazer and doc martens low booties.
I'm enjoying the little things before going back to school: snacking all day long, watching Orange is the new black and Pewdiepie's videos.

J'espère que ça vous aura plu, des bisouuuuuus
Hope you liked it xx

Top : H&M
Blazer : H&M
Skirt : Zara
Shoes : Doc Martens
Bag : Pimkie
Rings : Primark

1 commentaire: